تازه های سایت

کد مطلب: 17395
30. بهمن 1392 - 10:03
پایگاه خبری گرو: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان شهرستان نهاوند با شرکت یک هزار و 500 نفر از دانش آموزان سه دوره تحصیلی آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، جمشید ذکایی افزود:مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان امسال در 9 رشته برگزار گردید که در مرحله اول آموزشگاه هفت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در آن شرکت کردند . وی گفت: این مسابقات در دوره های متوسطه اول و دوم شامل قرائت ،حفظ و مفاهیم قرآن،نهج البلاغه ،مداحی ،اذان،احکام ، صحیفه سجادیه و انشا نماز می باشد و در دوره ابتدایی فقط شامل قرائت و حفظ قرآن می باشد.

ذکایی با بیان اینکه مسابقات مرحله شهرستانی تا دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت افزود:تمامی رشته های عنوان شده تا 10 اسفند ماه به پایان خواهد رسید و مسابقه رشته احکام در اردیبهشت ماه سال آینده با شرکت یک هزار و 266 نفر برگزار می شود.

وی گفت: در پایان مسابقات مرحله شهرستان نفرات اول هر رشته در دوره های مختلف تحصیلی به استان معرفی می شوند تا در نهایت در رقابتهای استانی که در اردیبهشت ماه در همدان برگزار می شود شرکت نمایند

دیدگاه شما