تازه های سایت

کد مطلب: 17343
28. بهمن 1392 - 9:41
پایگاه خبری گرو: معاون تهذیب حوزه علمیه نهاوند گفت: نام نویسی از داوطلبین جهت ورود به حوزه های علمیه از ابتدای بهمن آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد.

81046664-5503833

 

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت الاسلام محمد هاتف گفت: با توجه به اینکه نام نویسی از داوطلبین جهت ورود به حوزه های علمیه از ابتدای بهمن آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد لذا با برنامه ریزیهای صورت گرفته در صدد هستیم با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد را جذب این مراکز نمائیم.

وی گفت: امسال در شهرستان نهاوند در پایه سوم راهنمایی پذیرش طلبه وجود دارد و دانش آموزان سال سوم راهنمایی به بالا می توانند تا زمان تعیین شده نسبت به نام نویسی اقدام کنند .

وی گفت در نام نویسیهای جدید برای ورود به مراکزحوزه های علمیه به دنبال جذب و هدایت دانش آموزان نخبه به حوزه علمیه می باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند در زمینه پرورش عالمان دینی از سابقه و شهرت بسیار خوبی برخوردار بوده افزود: این شهرستان در گذشته عالمان بزرگی را پرورش داده که امروز نیز باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا مجددا این وضعیت احیا شود.

وی بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح در این زمینه اشاره کرد و افزود: اگر اهداف حوزه های علمیه از جمله بحث اشتغالزایی آن به خوبی برای دانش آموزان بازگو شود لذا انگیزه آنان برای ورود به حوزه زیاد خواهد شد.

وی برتبلیغ چهره به چهره با دانش آموزان در مدارس خاص تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثر گذار تبلیغات بدون واسطه و چهره به چهره با دانش آموزان در نظر است تا فرصت باقی مانده زمان نام نویسی در مدارس خاص حضور یافته و از نزدیک با دانش آموزان در این ارتباط گفت و گو نمائیم.

دیدگاه شما