تازه های سایت

کد مطلب: 17250
23. بهمن 1392 - 9:28
پایگاه خبری گرو : نیروهای اطلاعاتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان موفق به دستگیری مسترهای فعال عرفان کیهانی (فرقه انحرافی حلقه) شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع ، دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد استحاله فرهنگی ملت غیور ایران بوده‌اند که یکی از روشهای این استحاله، پرورش و حمایت از فرقه‌های نوظهور و به اصطلاح عرفانی است.

از اصلی‌ترین فرقه‌های نوظهوری که طی دهه اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده، فرقه انحرافی عرفان کیهانی (حلقه) است که توسط محمدعلی طاهری در ایران بنیانگذاری شده است.

وی با ادعاهای فرا درمانی‌، عرفان، اتصال به شبکه مثبت و .... عده کثیری را به سمت خود جذب نموده و ضمن ایجاد تشکیک دراعتقادات مذهبی آنان به درآمد هنگفتی از این راه دست پیدا کرد.

طی سه سال اخیر ضمن برخورد قضایی با سرکرده این فرقه انحرافی ( محمد علی طاهری ) و همچنین اعضاء اصلی آن، مکرراً ازطریق رسانه ملی و جراید، غیرقانونی و انحرافی بودن فعالیت‌های این فرقه به اطلاع عموم رسید.

اماتعدادی از هوادران این فرقه انحرافی که منافع خود را در خطر می‌دیدند ضمن ادامه فعالیتهای خود در زمینه برگزاری کلاس غیر قانونی تفکرات انحرافی این فرقه را هر چه بیشتر ترویج نمودند.

لذا در این راستا دو نفر از مسترهای فعال در سطح استان همدان مورد شناسایی واقع شده و دستگیر شدند.

ضمنا یکی از مسترهای دستگیر شده در سال 89 توسط اداره کل اطلاعات استان همدان احضار و تعهدی مبنی بر عدم فعالیت فرقه‌ای از وی اخذ شده بود.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات غيرمجاز در غرب کشور

 با انجام رصد و اقدامات اطلاعاتی باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز که سرشاخه‌های آن در استان کرمانشاه و شهرستان اسدآباد فعالیت چشمگیری داشتند در تاریخ10بهمن ماه سال جاری با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعداد 6قبضه اسلحه و 28عددفشنگ کشف گردید.

دیدگاه شما