تازه های سایت

کد مطلب: 16461
26. دى 1392 - 21:17
پایگاه خبری گرو : معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: هیچ گونه مشکلی مربوط به سامانه گرمایشی مدارس شهرستان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، هادی سلگی گفت :استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس نهاوند با پیگیریهای این اداره از طریق نوسازی مدارس بر اساس اولویت بندی شروع شده و در حال حاضر سه پروژه اجرا شده است.

وی در خصوص مدارس روستایی که فاقد گاز کشی هستند گفت: مدارسی که در روستاهای برخوردار از نعمت گاز قراردارند و از سامانه گرمایشی برخوردار نیستند در صورتی که بتوانند بخشی از هزینه مربوطه را از طریق خود یاری تامین کنند در اولویت گازکشی قرار خواهند گرفت.

وی گفت:به منظور ایجاد اطمینان در خصوص رعایت اقدامات ایمنی وضعیت گرمایشی از سوی مدارس کار نظارت از ماه گذشته به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و علاوه بر آن ممنوعیت استفاده از بخاریهای غیر استاندارد به مدارس ابلاغ شد.
سلگی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه نگرانی در زمینه تامین سوخت سامانه های گرمایشی وجود ندارد افزود: ذخیره سازی سوخت و نظارت بر بخاریهای نفت سوز در مدارسی که از بخاریهای نفتی استفاده میکنند دراولویت است و در همین راستا آمادگیهای لازم جهت تعویض بخاریهای غیر استاندارد وجود دارد.

وی برگزاری کلاسهای آموزشی برای متصدیان خدمات مدارس را از دیگر برنامه های این اداره برای ایمن سازی سیستمهای گرمایشی عنوان کرد و گفت: به منظور آشنا شدن نیروهای خدماتی مدارس یک دوره آموزش ایمنی برگزار شده و کارشناسان فنی موارد قابل توجه را به آنان یاد آور شده اند.

دیدگاه شما