تازه های سایت

کد مطلب: 16204
21. دى 1392 - 11:04
پایگاه خبری گرو : مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از پلمب سه مرکز غیرمجاز صنفی فرهنگی ـ هنری در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: پلمب 3 مرکز غیرمجاز صنفی در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، میثم مرادی با اشاره به پلمب سه مرکز غیر مجاز صنفی در شهرستان نهاوند اظهار کرد: این مراکز که شامل دو مرکز غیرمجاز عرضه محصولات فرهنگی و یک مرکز آموزش غیرمجاز موسیقی بوده با همکاری اکیپ بازرسی ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری این شهرستان پلمب شدند.

وی هدف ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری را نظارت بر عملکرد و قانونمند کردن مراکز فرهنگی و هنری برشمرد و افزود: پیش از اینکه واحدی پلمب شود، چند بار تذاکر شفاهی و کتبی به مسئولان آن واحد ابلاغ می‌شود تا فعالیت خود را در چارچوب قانون و مقررات ادامه دهند.

دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری نهاوند تأکید کرد: درصورتی که این تذکر نتیجه‌ای نداشته باشد، واحد متخلف پلمب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اعضای ستاد شهرستان اقدامات تأثیرگذاری در زمینه برخورد با عوامل متخلف انجام شده که از آن جمله می‌توان به کشف و ضبط بیش از 4 هزار حلقه فیلم و لوح فشرده غیر مجاز و ممانعت از فعالیت بیش از پنج مرکز غیرمجاز فرهنگی و هنری اشاره کرد./فارس

دیدگاه شما