تازه های سایت

کد مطلب: 15672
4. دى 1392 - 9:55
پایگاه خبری گرو : جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت:مردم در روز 9 دی وفاداریشان را به ولایت فقیه ثابت کردند و نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه هستند.

DSC00393

سرگرد پاسدار مرتضی سیاوشی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت: روز نه دی به عنوان یوم الله برای همیشه در ذهن مردم و تاریخ ایران اسلامی نقش بسته و باقی خواهد ماند.

وی گفت : فتنه گران در سال 88 ظلم بزرگی را در حق مردم ایران و نظام اسلامی روا داشتند و سودای براندازی نظام را در سر داشتند و بزرگترین توهین ها و بی مهری ها را علیه ولایت اعمال کردند و در نهایت کار به جایی کشید که در روز عاشورا به ساحت مقدس سید الشهدا (ع)  اهانت کردند و ملت شریف ایران مانند گذشته برای دفاع از اسلام ، نظام ، ولایت و مقدسات در 9 دی به میدان آمده و باعث سرکوب فتنه و ناکامی فتنه گران شدند و در واقع حماسه نه دی تبلور بصیرت ،ولایت مداری و حفظ ارزش هاست .

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تفکر دشمنان و کینه آنان نسبت به انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان در هر حال و در هر لحظه ای به فکر استفاده از فرصت ها برای براندازی نظام دینی و الهی جمهوری اسلامی ایران هستند که این فتنه همچنان با بیداری مردم ناکام مانده است.

وی گفت : در 9 دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند لذا نه دی در تاریخ یک حادثه ماندنی است و این حادثه شبیه حوادث اول انقلاب بود .

جانشین سپاه نهاوند ، بر لزوم بصیرت و آگاهی جامعه، خانواده و کارکنان ادارات در مقابله با هجمه های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن در فتنه 88 پایه های نظام یعنی رهبری، اصول دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده بود که با روشنگری و بیداری رهبر فرزانه انقلاب این فتنه نیز ناکام ماند.

وی ۹دی را روز بصیرت افزایی مردم خواند وافزود: مردم دراین روز با حرکتی خودجوش وانقلابی اطاعت خود را از ولایت فقیه ابراز واعلام کردند که نظام اسلامی خود را دوست دارندو تکلیف خود را در مقابل آتش فتنه روشن کردند.

سیاوشی افزود: امسال هم حماسه 9 دی باید نسبت به سالهای قبل پرشور تر برگزار شود تا دشمنان بدانند ما زیر بار ظلم نمی رویم و همیشه پیرو ولایت و رهبری خواهیم بود.

دیدگاه شما