تازه های سایت

کد مطلب: 15232
19. آذر 1392 - 10:12
پایگاه خبری گرو: بیش از 400 نفر از دانش اموزان دختر نهاوند عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

DSC01182

به گزارش پایگاه خبری گرو:سرهنگ محسن امیدی فرمانده سپاه ناحبه نهاوند با اعلام این خبر گفت:این دانش اموزان از دبیرستان های شهرستان نهاوند و بخش خزل بودند که در میان بدرقه خانواده ها از محل سپاه ناحیه نهاوند در قالب 9 دستگاه اتوبوس راهی مناطق جنوب کشور شدند .

وی گفت: دراین اردو علاوه بر406 نفراز دانش آموزان ، مربیان امادگی دفاعی وامور پرورشی مدارس نیز حضورخواهند داشت که در مجموع 425 نفر اعزام می شوند.

امیدی گفت : با توجه به اینکه در این مرحله دانش آموزان دختر اعزام می شوند در هر اتوبوس یکی از خواهران طلاب حوزه علمیه نهاوند حضور خواهند داشت .

وی گفت :درهراتوبوس یک راوی از رزمندگان فرهنگی حضور خواهد داشت تا به بیان رشادت های رزمندگان اسلام بپردازد .

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به ضرورت آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: همه موظف به انتقال این فرهنگ به جوانان و دانش آموزان هستیم.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌هایی چون راهیان نور تقویت کننده بصیرت جوانان است و این بصیرت افزایی جامعه را در دراز مدت از آسیب در امان نگه می‌دارد.

وی اظهار داشت: ترویج و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان از مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران جنگ تحمیلی است.

وی افزود: دانش آموزان در این اردو به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه،فتح المبین و اروندکنار بازدید می کنند.

 

 

دیدگاه شما