تازه های سایت

کد مطلب: 14900
5. آذر 1392 - 11:33
پایگاه خبری گرو : همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع هزاران نفری بسيجيان نهاوند روز سه شنبه در اين شهرستان برگزار شد.

DSC01155

به گزارش پایگاه خبری گرو، در اين تجمع بزرگ و باشكوه كه در مصلی نماز جمعه اين شهر برگزار شد بسيجيان حاضر با آرمان هاي شهدا و امام شهدا يكبار ديگر تجديد بيعت كردند كه تا آخرين قطره خونشان پشتيبان انقلاب و آرمانهاي آن باشند .

فرمانده سپاه نهاوند در اين تجمع گفت: تشکیل بسیج با فرمان امام (ره) در پنجم آذر 58 تدبیر حکیمانه‌ای بود که تا امروز برکت و عزت این فرمایش بزرگ کشور را از آسیب‌ها و تهدیدها در امان داشته است.

DSC01141سرهنگ محسن امیدی افزود : فرهنگ ناب بسيجي و ارزش هاي دفاع مقدس بايد به عنوان يك ميراث ارزشمند همواره در جامعه باقي بماند.
امیدی به فتنه‌های روی داده در کشور از سوی دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و ابراز داشت: در هشت سال دفاع مقدس رویارویی با نفاق و زمین‌گیر کردن دشمنان و بعد از آن نیز در برهه‌های مختلف به ویژه در فتنه سال 88، بسیج نشان داد پا در رکاب ولایت نهاده و لحظه‌ای این منبع نور را رها نخواهد کرد.
وی ادامه داد: چشمه جوشان این شجره طیبه با تمام صافی و زلالی تا قدمگاه حضرت ولی عصر جاری خواهد بود و این انقلاب را با تمام قدرت و قوت به صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد.
وی یادآور شد: بسیجیان با صحنه‌ها و حماسه‌هایی که می‌آفرینند برای چندمین بار دوستان را امیدوار و برای هزارمین بار دشمنان را مایوس از حیله‌هایشان می‌کنند.
در ادامه این مراسم بسیجیان با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم" پایبندی خود را به ولایت و پشتیبانی از ولایت فقیه اثبات کردند.

DSC01145DSC01152

 

 

دیدگاه شما