تازه های سایت

کد مطلب: 14249
14. آبان 1392 - 9:05
فرماندار شهرستان نهاوند گفت : بيمارستان 160 تختخوابي نهاوند نيمه نخست سال آينده در صورت تأمين اعتبار تکميل مي شود
به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند ضمن بازديد از روند ساخت بيمارستان 160 تختخوابي شهر نهاوند  گفت : قرار بود بيمارستان مذکور در نيمه نخست امسال به بهره برداري برسد اما به دليل مشکلات و کمبود منابع اعتباري روند ساخت بيمارستان از برنامه پيش بيني شده عقب افتاد.
وی گفت : به رغم مشکلات مالي با رايزني و پيگيري هاي مستمر در چندين مرحله به پروژه بيمارستان نهاوند اعتبار تزريق شد که همين موضوع باعث جلوگيري از تعطيلي پروژه شد.
فرماندار شهرستان نهاوند با بيان اينکه هم اکنون نما کاري بيروني بيمارستان 160 تختخوابي نهاوند در حال اتمام است، ابراز داشت: عمليات نصب کاشي و سراميک، برق کشي، سيستم لوله کشي آب و سيستم روشنايي در حال انجام است که در مجموعه اين بيمارستان 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
وي از همکاري و تامل اداره راه و شهرسازي با شهرداري نهاوند براي مشخص شدن و تعيين حريم راه ورودي و خروجي بيمارستان خبر داد و گفت: براي تسهيل و شتاب در روند ساخت بيمارستان موافقت مسئولان براي فروش اوراق مشارکت اخذ شده است.
وي عنوان کرد: با راه اندازي بيمارستان 160 تختخوابي نهاوند مشکلات بهداشت و درمان منطقه نهاوند رفع خواهد شد و شهرستان نهاوند داراي دو بيمارستان استاندار  با تجهيزات کامل پزشکي خواهد بود.

دیدگاه شما