تازه های سایت

کد مطلب: 14093
9. آبان 1392 - 8:37
پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : 415 نفر از دانش آموزان نهاوند در سومین مرحله اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

سرهنگ محسن امیدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : این گروه شامل دانش آموزان پایه های دوم و سوم از دبیرستان های مختلف شهر نهاوند هستند که به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید می کنند .

وی گفت : در این اعزام که سومین مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی است 415 نفر در قالب 9 دستگاه اتوبوس  با همکاری اداره آموزش و پرورش نهاوند  به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند .

وی هدف از برگزاری اردو های راهیان نور را آشنایی  نوجوانان با فرهنگ شهادت و ایثارگری عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه این دانش اموزان دوران دفاع مقدس را درک نکردند حضور آنها در مناطق جنگی و دیدن رشادت های رزمندگان اسلام می تواند آنها را هرچه بیشتر با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا کند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : در این اردو علاوه بر 21 نفر از مدیران  ، معاونین و دبیران پرورشی مدارس نهاوند  ، در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی نیز حضور خواهد داشت و یک دستگاه امبولانس به همراه تیم امدادی در این سفر دانش اموزان را همراهی می کنند .

وی در پایان گفت : در این دو روز دانش آموزان از مناطق عملیاتی مرصاد ،ثارالله ،پادگان های ابوذر و توحید بازدید می کنند .

DSC00697DSC00693

دیدگاه شما