تازه های سایت

کد مطلب: 13945
5. آبان 1392 - 8:48
پایگاه خبری گرو : رئیس جدید دانشگاه پیام نور نهاوند معرفی شد

SAM_8534

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم  پروفسورخزایی رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت : دولت مردان امریکا با به راه انداختن جنگ روانی و رسانه ای در خصوص گفت و گو با ایران فقط هدفشان افزودن بر تحریم هاست و ما باید با تولید علم بدون کپی برداری از غرب به دنبال توسعه اقتصادی، فرهنگی و مقابله با جنگ نرم با دشمنان باشیم .

وی با اشاره به تعهد ایران نسبت به پروتکل منع گسترش سلاح های هسته ای گفت : قدرت ایران در دنیای امروز دائنشجویان و مراکز علمی هستند وامریکا و سایر ابر قدرتها مجبورند کشور ما  را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه از لحاظ علمی ، نظامی و اقتصادی قبول کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت :  امروز دشمنان به دنبال گسترش جنگ عقیدتی و شیعه هراسی در منطقه هستند و گویای آن تجهیز کردن گروه های تکفیری و وهابی  در کشور های عراق ، افغانستان و سوریه است.

DSC00591

دکتر مهدی کیانی رئیس جدید دانشگاه پیام نور نهاوند

در ادامه این مراسم دکتر مهدی کیانی رئیس جدید دانشگاه پیام نور نهاوند گفت : اولویت های من در دانشگاه پیام نور ارتقا رشته های کارشناسی ارشد و دکترا،گسترش تفکر بسیجی در بین دانشجویان و اساتید ، فعال نمودن امور فرهنگی ،راه اندازی کتابخانه های جامع ،گسترش فعالیت های پژوهشی مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی خواهد بود  .

وی در پایان گفت : هرچه آسایش و امنیت داریم همه آن مرهون خون شهدا و جوانان نسل گذشته است که ما باید با تولید علم و شکوفا کردن استعداد های جوانان ادامه دهنده راه آنها باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات 15 ماهه مجید مرادی در دانشگاه پیام نور نهاوند  قدردانی شد و مهدی کیانی دارای مدرک دکترا آمار از کشور کانادا به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور نهاوند منصوب شد.

 

دیدگاه شما