تازه های سایت

کد مطلب: 13656
20. مهر 1392 - 10:32
پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه ناحبه نهاوند گفت : 220 نفر از دانش آموزان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

DSC00982

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ محسن امیدی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : در اولین مرحله اعزام کاروان راهیان نوردر سال جاری  ۲۲۰ نفر از دانش آموزان بخش خزل نهاوند در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شدند.

 وی افزود: مهمترین رهاورد کاروانهای راهیان نور تقویت روحیه ولایت پذیری و معنویت است، دانش آموزان عازم مناطق عملیاتی باید درس معنویت، ولایت پذیری، توسل و ارتباط با خدا را در سفر بیاموزند و در زندگی بکار گیرند.
وی تصریح کرد: یکی از آثاری که می تواند در این سفر تحولی در افراد ایجاد کند دست یافتن به آثار فرهنگی و معنوی هشت سال دفاع مقدس است که راهیان نور باید این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی افزود: بنا بر سهمیه اعلام شده شهرستان نهاوند تا پایان فصل پائیز سه مرحله از دانش آموزان پسر جهت بازدید از مناطق عملیاتی به منطقه جنوب اعزام خواهند شد .

وی گفت :این دانش آموزان  به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه، دو کوهه، فتح المبین در جنوب کشور بازدید می کنند و با فرهنگ شهادت و جبهه و جنگ بیشتر آشنا می شوند.

وی افزود: به منظور بهره مندی فرهنگی از آثار وبرکات این سفر علاوه بر مدیر و مربی تربیتی مدارس در هر اتوبوس یک نفر روحانی و یک نفر راوی نیز حضور دارند که خاطرات دوران جنگ را برای دانش آموزان بازگو می کنند .

 

 

دیدگاه شما