تازه های سایت

کد مطلب: 12849
14. شهريور 1392 - 9:24
فرمانده انتظامی همدان گفت: در 24 ساعت گذشته با توقیف سه باند بزرگ مواد مخدر در همدان 233 کیلوگرم تریاک و 1.5 کیلوگرم شیشه کشف شد.
s_200_150_16777215_00_images_Events_6_taryak.jpg

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو ،محمد مهدیان‌نسب  در جمع خبرنگاران از کشف ۲۳۳ کیلوگرم تریاک و ۱٫۵ کیلو شیشه خبر داد و اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه باند بزرگ مواد مخدر که از سمت شهر‌های جنوب شرقی به سمت استان‌های غربی در حرکت بودند، طی یک عملیات پلیس توقیف شدند.

 

وی به رویکرد ناجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: رویکرد ناجا در حوزه مبارزه مواد مخدر تدوین شعار اجتماعی استان مبنی بر «امنیت مردم‌نهاد و پلیس خدمتگذار» و آگاه‌سازی در حوزه‌های مختلف استان است.

 

فرمانده انتظامی همدان تصریح کرد: در پنج ماه گذشته ۱۲۷ هزار نفر در حوزه کلانتری‌ها به صورت چهره به چهره و کارگاهی آموزش داده شدند.

 

وی به آموزش‌های مستقیم پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره و افزود: در پنج ماهه گذشته هفت هزار و ۲۶۳ نفر را در حوزه‌های آگاهسازی خطرات مواد مخدر آموزش دادیم.

 

مهدیان‌نسب خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای فرهنگ ترافیک، جلوگیری از آلوده شدن جامعه به بحث مواد مخدر وارد فعالیت شده و در راستای سالم‌سازی محیط اقدام می‌کند.

 

وی ادامه داد: بخش دوم کار نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری اجتماعی، استفاده از توان و ظرفیت مردم است.

 

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به اینکه بدحجابی، عدم رعایت اخلاق و ارزش‌ها جرم مشهود است بیان داشت: در پنج ماهه گذشته ۶۵۰ نفر به دلیل بدحجابی دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: از ۶۰ درصد این افراد تعهد گرفته شده و ۴۰ درصد نیز به حوزه قضایی معرفی شدند.

 

مهدیان‌نسب از افزایش ۶۳ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

وی به مستقل شدن پلیس ۱۱۰ در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مستقل خواهد شد.

 

 

دیدگاه شما