تازه های سایت

کد مطلب: 10254
30. ارديبهشت 1392 - 10:03
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :از نیروهای خدماتی ،کادر مامایی ، علوم آزمایشگاهی و کارگران شاغل در بیمارستانهای آیت ا...علیمرادیان و شهید حیدری نهاوند تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم که تعدادی از مدیران ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ، مدیران واحدهای شبکه بهداشت و درمان و کارکنان شاغل در بیمارستان آیت ا..علیمرادیان حضور داشتند دکترسلگی رئیس بیمارستان آیت ا..علیمرادیان درخصوص نقش و اهمیت ماماها در ارتقاء سلامت مادران و نقش نیروهای علوم آزمایشگاهی و نیروهای خدماتی که رضایتمندی ارباب رجوع در ارائه خدمت مطلوب و تحقق سلامت افراد جامعه را در بر دارد قدردانی نمودند.

در این مراسم آقای کیانی مدیر بیمارستان شهید حیدری نقش نیروهای خدماتی در پیشبرد اهداف بهداشت و درمان جامعه را ارزشمند خواند وگفت: رضایتمندی ارباب رجوع یکی از مهمترین هدف در مجموعه بیمارستانی می باشد که این مهم با تلاش و کوشش فراوان نیروهای زحمتکش خدماتی انجام میگیرد.

حمیدرضا سیف مدیر بیمارستان آیت ا..علیمرادیان نیز با اشاره به نقش ماماها و نیروهای آزمایشگاهی که حرفه ای مقدس و  رسالتی ارزشمند است و باید به تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین توجه شود  وی همچنین نقش نیروهای خدماتی شاغل در بیمارستان را ارزشمند توصیف نمودند.

در پایان توسط مدیران و به پاس زحمات و خدمات شایسته این عزیزان هدایایی به آنها اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما