تازه های سایت

کد مطلب: 10041
24. ارديبهشت 1392 - 8:44
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به تحقق 100 درصدی تعهد خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته گفت: ‌امسال نیز با مدیریت بازنشستگان این نهاد مساعدت 600 میلیون تومانی آنها 100 درصد تخصیص یافته است.
خبرگزاری فارس: مساعدت 600 میلیون تومانی خیران مدرسه‌ساز نهاوندی

 به گزارش پایگاه خبری گرو ،  علیرضا تکلو در مراسم قدردانی از 85 معلم بازنشسته در شهرستان نهاوند اظهار داشت: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از تجربیات سازنده آنها نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان آموزش و پرورش افزود: معلمی که بیش از 30 سال عمر پربرکت خود را در راه اعتلای علم و دانش در کشور سپری کرده مستحق بهترین قدردانی‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند توفیق دانش‌آموز را بهترین و باارزش‌ترین هدیه برای هر معلم خواند و گفت: زمانی که معلم مشاهده کند دانش‌آموز او بعد از گذشت چند سال به فردی مثمر ثمر برای جامعه تبدیل شده است، تمام خستگی‌های چند ساله از وجودش بیرون می‌رود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از مساعدت‌های مالی کارکنان این اداره به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش در مجمع خیرین مدرسه‌ساز نهاوند تصریح کرد: هر ساله مجمع خیرین مدرسه‌ساز با مساعدت‌ بازنشستگان و دیگر خیران نهاوندی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی و معنوی برای کمک به آموزش و پرورش برای ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان می‌کند.

تکلو از تحقق صد در صدی تعهد خیرین مدرسه‌ساز در نهاوند در سال تحصیلی 91_90 خبر داد و گفت: 550 میلیون تومانی که خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره سال 91 تعهد کرده بودند تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجود اینکه هنوز جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در نهاوند اجرا نشده است اما خیرین مدرسه‌ساز با مدیریت بازنشستگان این نهاد توانسته‌اند مساعدت 600 میلیون تومانی داشته باشند و صد در صد این مبلغ نیز تخصیص یافته است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خاطرنشان کرد: بازنشستگان باید خود را در اداره مناسب برنامه‌های آموزش و پرورش به ویژه اجرای مطلوب سند تحول بنیادین سهیم بدانند و مدیران واحدهای مختلف این اداره را با تجربیات و نظرات سازنده خود یاری کنند.

دیدگاه شما