تازه های سایت

کد مطلب: 30179
15. فروردين 1396 - 19:54
شاید ائتلاف اصلاح طلبان برای نحات ابتکار دولت، تدبیری بارانی داشته باشد و شاید بهتر باشد کار را به کاردان بسپارد و عرصه را خالی کند تا نسیم تازه ای بوزد و نفس مردم دود گرفته را تازه کرده و جلایی ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو؛ وبلاگ نقطه سر خط نوشت: زمانی یکی از تکنیک های تبلیغاتی بود،ایجاد حساسیت بر آمدن یک فرد سرشناس و انتخاب تیترهایی در مطبوعات و رسانه ها مبنی بر آمدن یا نیامدن آن چهره ها، تیترهایی نظیر:«هاشمی می آید، نمی آید!»، «هاشمی آمد»، «احمدی نژاد نمی آید»، «خمینی ـ سیدحسن ـ آمد!»،« هاشمی: خواهم  آمد، نگران نباشید!» و... هزاران آمد و نیامد دیگر.

اما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم  و در حالی که دوم خردادی ها و طیف موسوم به اعتدال در حال جنب و جوش و تلاش برای اتحاد و حمایت از روحانی هستند تا ایشان را برای انتخاب مجدد عرضه کنند و جریان اصولگرایی منتظر مانده تا ببیند اوضاع چگونه پیش می رود تا تصمیم نهایی را برای مردم بگیرد،مردم خوزستان و شهرهای بزرگ پیش و بیش از آنکه منتظر آمدن روحانی و جهانگیری، قالیباف یا جلیلی و...و یا گزینه معرفی شده از سوی سیاسیون و روشنفکران باشند به انتظار آمدن «باران»نشسته اند، البته نه بنیاد باران! باران به مفهوم قطرات پاک آب که از ابرها فرو می ریزد و آلودگی را می زداید.

 

 

بنیاد باران نه! چرا که ابتکارِ دولت تدبیر و امید همان ابتکارِ بنیاد باران است و البته اگر ابتکاری بود که وضعمان اینگونه نبود. از یاد نمی برم زمانی را که اعلام می کردند منشأ آلودگی ها و دلیل اصلی آن در وهله اول مدیریت و بعد از آن هم تولید بنزین بی کیفیت داخلی است! حالا که بنزین را هم عوض کرده و سودای واردات دارید، مدیریت هم که عوض شده پس مشکل کجاست، چرا آلودگی روز به روز بیشتر می شود؟!

بی تردید یکی از مشکلات، نداشتن برنامه دراز مدت در این حوزه است، اما برخی برنامه های تعدیل کننده نیز می توانست تأثیر گذار بوده و آلودگی را کاهش دهد، اما به دلیل اشتغال خانم ابتکار به سایر موضوعات از آن غفلت کرده است.حضور ابتکار در کیش و در حالی که مشکل آلودگی در تهران روز به روز مدارس را تعطیل می کرد، فعالیت در حوزه های سیاسی و تشکیل NGO ها که در آینده و به ویژه انتخابات آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و حضور در انواع همایش های حزبی و تشکیلاتی با موضوعات سیاسی باعث شده تا ابتکار، ابتکار عمل در سازمان محیط زیست را از دست داده و توان مدیریت این سازمان مهم و حیاتی را نداشته باشد.

شاید به رسم معمول اصلاح طلبان، ائتلاف بزرگ(!) و شورای سیاستگذاری بتواند، با برگزاری جلسات متعدد، کمپین های اجتماعی و... از باران بخواهد که لطف نموده و نزول اجلال کند تا بلکه بتواند بخشی از ناکارآمدی آنان را پوشش داده و جبران کند تا بلکه حداقل در آستانه جمع آوری رأی گریبانشان را نگیرد. کاری که این گروهها در مورد میرحسین موسوی، کروبی، هاشمی و سید حسن خمینی کردند! و توانستند برای نجات خود از آنان بهره بگیرند.شاید ائتلاف اصلاح طلبان برای نحات ابتکار دولت تدبیری بارانی داشته باشد و شاید بهتر باشد کار را به کاردان بسپارد و  عرصه را خالی کند تا نسیم تازه ای بوزد و نفس مردم دود گرفته را تازه کرده و جلایی ببخشد!

بهتر است دولت، تدبیر را جایگزین ابتکار کند!

انتهای پیام/

دیدگاه شما

2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.