تازه های سایت

کد مطلب: 27433
29. تير 1395 - 8:49
دولت اعتدال راه توقف چرخ مقاومت و نیروی قدس سپاه را در مذاکره ی بانک مرکزی ایران با سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی تحت عنوان کارگروه ویژه اقدام مالی دید تا دستان لرزان و ترسان اعتدال بار دیگر همانند اجراء دیوانه بار برجام از نزد کدخدا تهی برگردد!

به گزارش پایگاه خبری گرو؛ وبلاگ وزنه سیاسی نوشت: حالا که حاج حسن روحانی با از کار انداختن سانتزیفیوژها، نتوانست چرخ اقتصاد کشور را بچرخاند با ترفندی از نوع اعتدال و احیاناً بدستور کدخدا(آمریکا) برای چرخیدن چرخ اقتصاد، به سراغ پنچر کردن چرخ جریان مقاومت و نیروی قددس سپاه رفته تا اسرائیل در رسیدن به اهداف خود نزدیک و آنگاه زمینه حمله داعش به کشور فراهم گردد! و یحتمل، حامیان داعش هم قول داده اند؛ که جریانهای تکفیری مزاحمتی برای چرخیدن استخرهای منازل اشرافی مسئولین اعتدال فراهم ننماید.

اگر مردم خوب کشورم به یاد داشته باشند، حاج حسن روحانی در اولین برنامه تبلیغاتی خود در سال 92، در وقت اضافه از طریق شبکه دو سیما از کلیدی رونمایی کرد، که در آن مقطع سیاسیون بر این اعتقاد بودند که کلید روحانی با الهام از تصویر کلید آمریکائی‌ها بر روی کیکی است که در سال 65 توسط مک‌فارلین، مشاور عالی امنیت ملی در دولت رونالد ریگان به ایران آورده شده است که جناب روحانی در آن زمان از طرف هاشمی رفسنجانی مأمور مذاکره با هیئت آمریکائی شد! 

ه

حاج حسن روحانی که به شدت مجذوب تصویر کلید آمریکائی‌ها شده بود، در زمان انتخابات ریاست جمهوری با چندین کلید به سفرهای تبلیغاتی می رفت و در نهایت مردم به کلید سحرآمیز او با رأی 50 درصدی اعتماد کردند و ایشان هم قول دادند؛ "هم چرخ سانتریفیوژها را بچرخاند و هم چرخ اقتصاد کشور را"!

خ

با گذشت چندین ماه از اجرائی شدن برجام و علی رغم از کار افتادن سانتریفیوژها، نه تنها چرخ اقتصاد نچرخید، بلکه دچار بحران شد! و جناب روحانی هم سراسیمه چندین هیئات به دیار شیطان بزرگ و با دستور مذاکرات پنهان و آشکار راهی نمود تا کدخدا طلسم چرخیدن چرخ اقتصاد ایران را بشکند و برای چرخیدن اقتصاد و معیشت مردم، چاره اندیشی نماید! و لذا کدخدا از کار افتادن چرخ قدرتمند و امید آفرین جریان مقاومت و نیروی قدس سپاه را از اعتدالیون لیبرال خواستار شد و دولت اعتدال هم راه توقف چرخ مقاومت و نیروی قدس سپاه را در مذاکره ی بانک مرکزی ایران با سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی تحت عنوان کارگروه ویژه اقدام مالی دید تا دستان لرزان و ترسان اعتدال بار دیگر همانند اجراء دیوانه بار برجام از نزد کدخدا تهی برگردد!

پس رؤیای شیطانی معیشت، در برابر از کار انداختن عقبه استراتژیک نظام اسلامی تعبیر ناشدنی است و لذا، دستان لرزان دولت اعتدال، به افق بلند پرواز جریان مقاومت و نیروی قدس سپاه نخواهد رسید.

والسلام

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

15 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.