تازه های سایت

کد مطلب: 18359
24. فروردين 1393 - 12:39
پایگاه خبری گرو: فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند اعلام کرد: در تصادف محور نهاوند - فیروزان متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند و یک کودک چهار ساله مصدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا نادری گفت: شنبه شب در کیلومتر هشت جاده نهاوند-فیروزان روبروی پادگان قدس بین یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی نیسان تصادف هولناکی رخ داد که در این حادثه راننده پژو 405 به همراه سرنشین جلو در دم کشته شدند.

نادری با اشاره به اینکه خودروی پژو دارای چهار سرنشین که دو نفر آنها مرد، یک نفر زن و یک کودک چهارساله بود گفت: در این حادثه به سرنشین زن هیچ صدمه و آسیبی وارد نشد اما کودک چهار ساله مصدوم و برای مداوا به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه حجت الاسلام محمد نوروزی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان پاوه اهل روستای کهریز نهاوند به همراه فرزاد نادری قمشه راننده پژو 405 اهل شهر کرمانشاه در دم جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند بیان داشت: علت وقوع این حادثه تغییر مسیر ناگهانی خودروی نیسان بعلت سرعت زیاد و لغزندگی جاده و برخورد آن با خودروی پژو 405 اعلام شد.

رضا نادری از رانندگان و سرنشینان خودروها خواست تا از کمربند استفاده و در حالت خستگی رانندگی نکنند و در زمان شلوغی و لغزندگی محورها در هنگام بارندگی به توصیه های پلیس راه توجه داشته باشند.

نادری از عامل انسانی به عنوان مهم ترین عامل در بروز تصادفات جاده ای نام برد و گفت: نبود فرهنگ صحیح و نداشتن آگاهی لازم از قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین عامل در تصادفات است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بازدارنده پلیس راهور و در نظر گرفتن جرایم سنگین برای رانندگان متخلف سهم چشمگیری در کاهش تخلفات داشته است، گفت: با در نظر گرفتن و اجرای اقدامات بازدارنده از سوی پلیس راهور در سال گذشته و از سویی قانونمندتر شدن افراد کاهش تخلفاتی رانندگی را شاهد بودیم.

دیدگاه شما