تازه های سایت

کد مطلب: 18299
21. فروردين 1393 - 9:35
پایگاه خبری گرو: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت: کمک به تولید،سلامت و اشتغال کارگران بخصوص در بخش تعاون اولویت دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه خواهد بود.

123

فرهاد جهانیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: دولت تصمیم گرفته است بخشی از منابع هدفمندی یارانه ها در مرحله دوم را به سمت تولید و اشتغال هدایت نمایدکه در این بخش اولویت با شرکتهای تعاونی تولید می باشد.

وی گفت: دولت برنامه های مشخصی در خصوص بهبود فضای کسب و کار داشته و در نظر دارد موانعی که در بخش تولید وجود دارد را برطرف نماید و به همین منظور رقمی برای تسهیلات سرمایه در گردش طرحها در نظر گرفته است که به زودی ابلاغ خواهد شد .   

وی افزود: کارگران و مشمولان قانون کار یکی از بزرگترین گروههای هدف در قانون هدفمندی یارانه ها می باشند و یارانه ها مسیر درستی را طی خواهند کرد به گونه ای که مردم نباید نگران اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه باشند .

>>> تشکیل انجمن صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی شهرستان نهاوند و حومه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند از تأسیس انجمن صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی شهرستان نهاوند در آینده نزدیک خبر داد .

 جهانیان افزود: مجمع عمومی انجمن صنفی در تاریخ 6 /2 /93 ساعت 16 در مسجد جوانان نهاوند برگزار و آگهی دعوت به مجمع صنف مذکور در روزنامه همدان پیام مورخ 17 فروردین 93 منتشر شده است .


دیدگاه شما