تازه های سایت

کد مطلب: 18212
17. فروردين 1393 - 10:46
پایگاه خبری گرو: دکتر عبدالرضا سراقی به عنوان یکی از پزشکان نمونه شهرستان نهاوند در سال گذشته انتخاب شد.

DSC02193

به گزارش پایگاه خبری گرو، دکترعبدالرضا سراقی متخصص بیماریهای داخلی و گوارشی که از خوشروترین و با اخلاق ترین پزشکان نهاوند است به عنوان یکی از پزشکان نمونه شهرستان نهاوند در سال گذشته انتخاب شد به همین منظور با وی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه میخوانید...

دکترسراقی در سال 1355 در روستای رزینی از توابع شهرستان نهاوند به دنیا آمده است و دوره ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان را درهمان روستا سپری کرد.  در سال 73 در مدرسه روستای رزینی دیپلم گرفته و درهمان سال در ازمون سراسری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قبول شده است.

وی گفت: در دانشگاه اصفهان 7 سال به تحصیل ادامه دادم و در سال 81 به خدمت مقدس سربازی اعزام شدم و در درمانگاه سپاه نهاوند دوره سربازی را سپری کردم.

دکتر سراقی گفت: حدود 4 سال به عنوان پزشک عمومی در شهرستان خودم نهاوند به مردم خدمت کردم و در سال 86 در دوره نخصصی در دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول شدم و در سال 91 ازاین دانشگاه فارغ تحصیل شدم .

 سراقی میگوید: به مدت دو سال است که در دوره تخصصی در شهرستان نهاوند خدمت میکنم.

وی که فرزند شهید نیز هست میگوید: افتخار میکنم که فرزند شهید هستم چون ما هرچه داریم از شهدا داریم.

وی گفت: پدرم شهید اصغر سراقی بوده که در اوایل جنگ کمک های مردمی را جمع میکرد و به جبهه میبرد و در عملیات کربلای 5 و عملیات های دیگری شرکت کرد.

سراقی در مورد نحوه شهادت پدرش میگوید: پدرم در سال 65 و در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نایل شد و من در آن زمان 10 سال بیشتر نداشتم که پدرم شهید شد و همیشه به این مسئله افتخار کرده ام.

دکتر سراقی گفت: از کار کردن در نهاوند راضی هستم و به مردم نهاوند افتخار میکنم و از خدمت به این مردم دوست داشتنی لذت میبرم و مردم شهر نهاوند خیلی قدرشناسند و این موضوع برایم ازهرچیز دیگری با ارزش تر است.

DSC02195

دکتر سراقی علی رقم میل باطنی اش در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر گرفتن پول کمتر از بعضی بیماران گفت: دوست ندارم به این موضوع اشاره کنم ولی چون شما اصرار میکنید محض اطلاع به شما میگویم که من از بیماران کمیته امداد 10 هزار تومان بیشتر ویزیت نمیگیرم و کلیه بیماران بهزیستی را به صورت رایگان ویزیت میکنم .

سراقی گفت: در طول سال در چند نوبت به ویزیت رایگان اقدام میکنم تا قسمتی از زحمات مردم نهاوند را جبران کنم.

وی گفت : در سال 92 از طرف نظام پزشکی به عنوان یکی از پزشکان نمونه شهرستان انتخاب شدم و از سوی بیمه نیروهای مسلح نیز از من به خاطر پزشک نمونه بودن تقدیر شد.

وی در پایان گفت: انسان اگر بتواند از استعدادهایش در محل زندگی خود استفاده کند خیلی بهتر است و با توجه به این مطلب همیشه از خدمت به مردم نهاوند که اکثرا از درامد های پایین برخوردارند راضی ام و برای من لذتش از همه چیز بالاتر است.

 

 

دیدگاه شما