تازه های سایت

کد مطلب: 17445
4. اسفند 1392 - 9:21
پایگاه خبری گرو: فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در شهرستان نهاوند پلیس تبادل و تولید اطلاعات (فتا) ایجاد میشود.

IMG_3537

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: با توجه به ارتقا جایگاه سازمانی شهرستان نهاوند از متوسط به بزرگ چندین واحد جدید در شهرستان نهاوند ایجاد خواهد شد که پلیس تولید و تبادل اطلاعات یا همان پلیس فتا نیز در نهاوند ایجاد میشود که قبلا در شهرستان وجود نداشته است.

وی گفت: با پیگیری ها نیروی انتظامی استان همدان و با تصویب فرمانده محترم ناجا جایگاه سازمانی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند نیز به سرتیپ دومی ارتقا یافت و این شهرستان به عنوان سومین شهر استان همدان در این زمینه معرفی شده است.

وی گفت: در مورد مکان فرماندهی انتظامی بخش گیان نیز برای احداث ساختمان 700 متری 800 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدیان نسب گفت: کلانتری کوثر نیز که مختص شهرک شهید حیدری و اطراف آن است جانمایی و تملک زمین آن انجام شده است که در آینده افتتاح میشود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: ساختمان معاونت وظیفه عمومی شهرستان نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انشاالله در سال آینده 10 درصد باقیمانده هم تکمیل شده و افتتاح میشود.

وی بیان داشت: برای افتتاح ستاد فرماندهی نهاوند نیز سه هزار متر زمین جانمایی و خریداری شده و ستاد فرماندهی شهرستان در آن ساخته و افتتاح خواهد شد.

وی گفت: نرخ جرم در نهاوند 10 درصد کاهش و کشف پیش دستانه پلیس نیز 9 درصد افزایش داشته است و در 11 ماه گذشته نیز یک تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به سال گذشته 315 درصد افزایش یافته که در بعد از انقلاب کشف مواد به این شدت و قوت بی نظیر بوده است.

مهدیان نسب افزود: در بحث آموزش همگانی و کارگاه های آموزشی آسیب های مواد مخدر در شهر نهاوند 35 هزار نفر را به صورت چهره به چهره آموزش داده ایم و در این شهرستان 98 طرح پاکسازی 190 طرح محله محوری و 3 طرح عملیات مشترک در شهرستان نهاوند انجام شده است.

 

دیدگاه شما