تازه های سایت

کد مطلب: 57311
23. مهر 1403 - 8:55
فرماندار نهاوند گفت: پنج نقطه از شهرستان نهاوند به مساحت ۵۰ هکتار برای تغییر کاربری و الحاق به شهر و ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در شورای مسکن این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: مدیران ادارات متولی باید روند اجرای طرح ملی مسکن را به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیرساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال کنند.

وی افزود: با تلاش دستگاه‌های مربوطه جانمایی زمین مناسب این طرح در شهرستان شناسایی شده و شرایط برای واگذاری قطعات به افرادی که هنگام ثبت نام طرح اقدام کرده‌اند فراهم است.

فرماندار نهاوند گفت: پنج نقطه از شهرستان نهاوند به مساحت ۵۰ هکتار برای تغییر کاربری و الحاق به شهر به منظور ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امیدواریم اداره راه شهرسازی استان و شهرستان شرایط و بستر لازم برای تحقق این موضوع را تسهیل کنند.

احمدوند با تاکید بر پیگیری مراحل اجرایی شدن الحاق زمین‌های در نظر گرفته شده به شهر افزود: برای حل مشکلات پروژه طرح مسکن ملی جایز نیست وقفه‌ای صورت گیرد تا مردم معطل نشوند.

وی تصریح کرد: از بانک‌ها، شهرداری و ادارات خدمات‌رسان می‌خواهیم مشکلات را حل و موانعی که قابل‌ حل نیست را از طریق مکاتبات با استان پیگیری کنند زیرا موضوع مسکن اولویت و دغدغه اصلی خانواده‌هاست‌.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه تعلل در پیگیری کارها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست گفت: عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی نباید معطل بانک‌ها و ادارات بماند و همه موظفند برای اجرای طرح همکاری لازم را انجام دهند.

دیدگاه شما