تازه های سایت

کد مطلب: 57227
9. مهر 1403 - 1:59

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پیام تسلیت مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه نهاوند در پی شهادت سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان معاون عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«إِنَّا لله وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»

با کمال تأسف و تأثر، خبر شهادت شهید والامقام سید حسن نصرالله، فرمانده دلاور مقاومت و سرباز فداکار اسلام، قلب‌ها را در غم فرو برد. این شهید عزیز که در جهاد مقدس علیه ظلم و استکبار جهانی، در راه دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی و حفظ عزت مسلمانان جان عزیز خود را فدای راه حق کرد، همواره یاد و خاطره‌اش در دل‌ها و افکار آزادگان جهان خواهد درخشید.

شهید سید حسن نصرالله نه‌تنها برای امت اسلام نماد استقامت، فداکاری و ایثار بود، بلکه با رهبری حکیمانه‌اش، جبهه مقاومت را در برابر دشمنان به پیروزی‌های بزرگی رساند و بار دیگر اثبات کرد که با ایمان و وحدت، می‌توان بر سخت‌ترین مشکلات فائق آمد.

اینجانبان ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده محترم شهید، یاران مقاومت و امت اسلامی، از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید عزیز، سردار نیلفروشان، همرزمان شهیدشان و برای همه مجاهدان جبهه مقاومت مسئلت می‌نمائيم. مطمئناً راه شهیدان، چراغ راه ماست و ملت مسلمان ایران همواره با پیروی از سیره نورانی آن‌ها، در راه استحکام آرمان‌های اسلامی و دفاع از مقدسات می‌کوشد. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  
حجت الاسلام والمسلمین محمد کولیوند مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما