تازه های سایت

کد مطلب: 57147
28. شهريور 1403 - 8:10
در شورای آموزش و پرورش نهاوند بیان شد:
لزوم حل مشکلات و تکمیل سرویس مدارس
شورای آموزش و پرورش نهاوند در آستانه شروع سال تحصیلی با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: توجه ویژه‌ به مدارس و آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای آغاز خوب سال تحصیلی جدید باید مورد توجه همه قرار بگیرد و نقش شورای آموزش و پرورش باید اثرگذار باشد.

وی در راستای تحقق اهداف طرح مهر و بازگشایی مطلوب مدارس بیان کرد: هماهنگی، همراهی، تعامل و مشارکت دستگاه‌های ذیربط و همسو با آموزش و پرورش در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

کیانی افزود: نیازمندی‌های مدارس باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و رفع شود و هم موظف به همکاری با مدارس هستند.

وی اظهار داشت: مسأله ترافیک مهمترین مسأله بعد از سرویس مدارس است و ساعت بازگشایی مدارس باید تنظیم شود تا کمترین ترافیک را در سطح شهر داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در رابطه با تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش در محدوده بام نهاوند گفت: نیاز است اداره آموزش و پرورش با اداره منابع طبیعی و شهرداری به صورت اختصاصی نشستی برگزار و موانع و مشکلات مطرح و پیگیری شود.

وی تامین و تکمیل سرویس مدارس شهری و روستایی، رفع مشکلات آب و برق مدارس، آخرین وضعیت کتب درسی دانش آموزان، تأمین ایمنی تردد و محیط مدارس برای حفظ سلامتی دانش آموزان را مورد تأکید قرار داد.

قیصری رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه از تغییر کاربری ساختمان اداری آموزش و پرورش در شهرک حیدری به آموزشی خبر داد و افزود: با تلاش‌ها و پیگیری صورت گرفته پس از ۱۴ سال این موضوع محقق شد و منتظر تخصیص اعتبارات برای تکمیل این پروژه جهت استفاده آموزشی هستیم.

وی با اشاره به آغاز به کار استخر دانش‌آموزی بیان داشت: استخر دانش‌آموزی شهرستان نهاوند یکی از مصوبات دولت‌های قبل بود که روند تکمیل آن به زودی آغاز می‌شود.

دیدگاه شما