تازه های سایت

کد مطلب: 56871
20. مرداد 1403 - 8:12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند تاکید کرد:
ضرورت ایجاد بسترهای مناسب میزبانی از زائران اربعین
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند بر لزوم همکاری و همدلی ادارات و نهادهای نهاوند در راستای میزبانی شایسته از زائران اربعین تأکید کرد.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «گرو نهاوند» گفت: شهرستان نهاوند به عنوان یکی از اصلی‌ترین مناطق عبور زائران اربعین حسینی به کشور عراق هرساله میزبان خیل عظیم عاشقان حسینی است.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به موسم اربعین باید تمهیدات مناسبی برای میزبانی شایسته از زائران داشته باشیم.

کیانی افزود: تمام ادارات و نهادهای شهرستان نهاوند در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین و پذیرایی از زائران با گروه‌های جهادی و مردمی همکاری کنند.

وی ادامه داد: مردم همواره در این ایام خودشان پای کار می‌آیند و با نیتی خالصانه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و وظیفه ما همکاری و پشتیبانی از موکب‌ها و ایجاد امکانات لازم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: همه بسترها و زمینه‌ها باید برای پذیرایی شایسته فراهم شود و در عرصه‌های بهداشتی، خدماتی، درمانی، اسکان و پذیرایی تمهیدات مناسب اندیشیده شود.

وی بیان کرد: در شهرستان هفت موکب از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان تدارک دیده شده و امکانات و مراکز اسکان برای زائران در نظر گرفته شده است.

کیانی ادامه داد: این موکب‌ها تا پایان برگشت زائران از عراق هم نسبت به خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته اقدام می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه ما خدمت به زائران برای شرکت در اجتماع میلیونی اربعین است که نمادی از شکوه و اتحاد مسلمانان حول محور امام حسین(ع) است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: باید با برنامه‌ریزی صحیح در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن آن کمک‌ کنیم و ادارات و نهادهای شهرستان هم قول مساعد برای همکاری داده‌اند.

وی اظهار داشت: این اجتماع میلیونی بسیار اثرگذار است و هرکس به هرطریقی که توانایی دارد باید در این حرکت نقش ایفا کند.

کیانی در‌ پایان گفت: خوشبختانه در شهرستان همه برای خدمت به زائران اربعین همکاری می‌کنند و تمهیدات لازم با برگزاری جلسات و ایجاد کمیته‌های مختلف اندیشیده شده و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای مسافران باشیم.

انتهای خبر/س

دیدگاه شما