تازه های سایت

کد مطلب: 56458
30. خرداد 1403 - 8:04
در راستای تحقق شعار سال انجام شد
راه‌اندازی اتاق بازرگانی نهاوند
دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان نهاوند با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «گرو نهاوند» با حضور امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه و نمایندگان اتاق بازرگانی استان و همچنین فعالان اقتصادی شهرستان باهدف ارائه خدمات به بازرگانان و فعالان اقتصادی شهرستان دفتر اتاق بازرگانی این شهرستان افتتاح شد.
ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام‌شده و کمک به بازرگانان شهرستان این اقدام بسیار مهم و مرتبط انجام شد و اتاق بازرگانی این شهرستان افتتاح شد.
وی اظهار داشت: انتظار می‌رود شهرستان نهاوند به‌عنوان سومین شهر استان به جایگاه واقعی خود ازنظر داشته‌ها و ظرفیت‌ها این حوزه برسد و مردم هم راضی باشند.
 احمدوند فعالیت نماینده نهاوند در مجلس را بسیار مطلوب و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: توقع می‌رود با همدلی و همراهی سایر مسئولان جهش خوبی در  توسعه شهرستان به‌ویژه حوزه اقتصاد برسیم.
رحیم مرتضایی رئیس اتاق بازرگانی استان در ادامه این مراسم گفت: باهدف ارتقا وضعیت اقتصادی و ارائه خدمات به بازرگانان و فعالان اقتصادی شهرستان این دفتر نمایندگی راه‌اندازی شد.
وی اظهار داشت: نهاوند اقتصاد درون‌گرایی دارد که با توجه به جمعیتی که دارد می‌توانست بهتر از این مطرح و ارتقا یابد که حالا به دلایلی این اتفاق به تعویق افتاده و انتظار و امید داریم ازاین‌پس با حمایت نماینده نهاوند در مجلس و فرماندار و مسئولین شهرستان به رفع وضع موجود در شهرستان منجر شود.
 علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم با اعلام حمایت همه‌جانبه خود هدف از راه‌اندازی این اتاق را ایجاد یک بستر برای هماهنگی بخش خصوصی با دولتی دانست که باوجود تنوع ظرفیت‌ها در نهاوند توقع می‌رفت و باید پیش‌ازاین‌ها فعال می‌شد.
وی ادامه داد: الآن هم انتظار تقویت، تعامل و افزایش خروجی و رفع مشکلات فعالان در این حوزه راداریم.
مومنعلی خزایی رئیس اتاق بازرگانی نهاوند هم در این مراسم بابیان اینکه پیش‌ازاین بازرگانان باید برای گرفتن کارت بازرگانی به همدان مراجعه می‌کردند، گفت: بازرگانان ما حالا با مراجعه به این نمایندگی در شهرستان به‌راحتی می‌توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.
وی اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این اتاق زمینه رشد و شکوفایی صنعت، معدن و کشاورزی شهرستان را شاهد باشیم.

دیدگاه شما