تازه های سایت

کد مطلب: 54994
12. دى 1402 - 9:07
فرماندار شهرستان نهاوند در ستاد انتخابات تأکید کرد
لزوم تلاش مضاعف برای برگزاری انتخاباتی پرشور
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: وظیفه ما به‌عنوان دستگاه اجراکننده انتخابات تلاش برای فراهم کردن بستری مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد انتخابات شهرستان نهاوند که در فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: برگزاری انتخابات از وظایف مهم مجموعه فرمانداری بوده و باید با تعامل و همکاری در این راستا حرکت کنیم.
وی بیان کرد: همه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
احمدوند اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که انتخابات پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود.
وی ادامه داد: فراهم کردن شرایط و ایجاد بسترهای مناسب برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات وظیفه ما است.
فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: همه ما در تحقق این امر و وظیفه‌داریم و در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مسئولیت داریم.
وی بعدازاینکه روسای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان نهاوند گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه کردند، بیان داشت: باید به‌دقت و طبق زمان‌بندی انجام‌شده کارها پیش برود و کمیته‌ها وظایف خود را به‌درستی انجام دهند و باهم هماهنگ باشند.
احمدوند افزود: به یاری خدا با حضور مردم در انتخابات شاهد حماسه‌ای دیگر از مردم خواهیم بود و دشمنان بازهم مأیوس می‌شوند.
فرماندار شهرستان نهاوند در پایان گفت: خوشبختانه در شهرستان هماهنگی و همکاری خوبی بین کمیته‌ها و هیئت‌های اجرایی و نظارت وجود دارد.
 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی صاحب یک کرسی است و در اسفندماه رقابت داغی برای تصاحب این سمت را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه شما