تازه های سایت

کد مطلب: 54980
11. دى 1402 - 12:55
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه پوستر «میثاق با ولایت» به مناسبت دهه بصیرت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد معصومی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت نمایشگاه پوستر «میثاق با ولایت» با نمایش ۴۰ پوستر در این شهرستان پذیرای علاقه‌مندان است.
وی اظهار داشت: این پوسترها در اندازه ۷۰×۵۰ با موضوع دیدارهای مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم، بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و رهبری و شخصیت بزرگوار ایشان، دل نوشته‌های مردم و همچنین تعدادی از دست‌نوشته‌ها و اشعار مقام معظم رهبری است.
 معصومی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۵ پوستر با محوریت حجاب و عفاف با مضمون سخنان ائمه اطهار (ع)، علما و بزرگان دینی، شخصیت‌های بزرگ تاریخ در سراسر جهان در خصوص مشکلات و معضلات جوانان غربی و شرقی درزمینهٔ عدم رعایت عفت عمومی و حفظ حریم بانوان به نمایش درآمده است.
وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای فرهنگی در شهرستان، فرهنگ‌سازی درزمینهٔ شناساندن فرهنگ حجاب و عفاف و محوریت امامت و رهبری در جوامع اسلامی و ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این نمایشگاه از ۱۰ دی‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۸ الی ۱۴ در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

دیدگاه شما