تازه های سایت

کد مطلب: 54938
5. دى 1402 - 8:32
فرماندار نهاوند گفت: همه باید کمک کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسهٔ شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان بابیان اینکه آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌ها و مسئول تربیت نیروی انسانی جامعه است، گفت: همهٔ جامعه به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم با آموزش‌وپرورش سروکار دارند و به نحوی مدیون این دستگاه هستند.
وی افزود: لازم است که سایر دستگاه‌ها و همچنین خانواده‌ها به آموزش‌وپرورش کمک کنند تا این نهاد انسان‌ساز، بتواند اهداف متعالی خود را محقق کند و دانش‌آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت نماید.
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه سازمان نهضت سوادآموزی از یادگاران امام راحل (ره) و یکی از ارکان آموزش‌وپرورش است، اضافه کرد: زیبندهٔ نظام اسلامی نیست که در جامعه حتی یک فرد بی‌سواد وجود داشته باشد؛ لذا ریشه‌کنی بی‌سوادی نیاز به یک‌همت جمعی دارد.
احمدوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن بحث مهم انتخابات، اظهار داشت: مجموعهٔ آموزش‌وپرورش از نهادهایی است که هر دوره، کمک بسیار زیادی در برگزاری انتخابات کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در صحبت‌های اخیرشان تأکید داشتند؛ لازم است همهٔ دستگاه‌ها و نهادها با استفاده از سایر ظرفیت‌های خود، نسبت به ترغیب افراد جهت شرکت در انتخابات اقدام نمایند.
فرماندار نهاوند گفت: باید همه در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنیم و فراهم کردن بسترهای مشارکت حداکثری از وظایف ما است.

دیدگاه شما