تازه های سایت

کد مطلب: 54876
28. آذر 1402 - 8:59
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:
لزوم تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه‌داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در نشست تخصصی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه اساتید حوزه علمیه اظهار داشت: روز گذشته در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع شهدای گمنام شاهد حضور مردمی بودیم که انقلاب اسلامی ثمرهٔ حضور پرشور آن‌ها درصحنه‌های مختلف بوده است.
وی ادامه داد: در کنار مردم ایران اسلامی مردم همیشه درصحنه شهرستان نهاوند و شهر برزول نیز حماسه‌ای تاریخی خلق کردند و باعث شدند تشییع شهید گمنام در شهرستان نهاوند باشکوه برگزار شود.
کیانی در ادامهٔ سخنان خود گفت: علیرغم تهدیداتِ پیچیده دشمن، شتاب و رشد پیشرفت‌های صنایع ما در حوزه‌های نظامی و دفاعی قابل‌مقایسه با گذشته نیست و دشمن از این موضوع در هراس و نگرانی است.
وی با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات برخوردار بودیم و ایرانی که روزگاری از خرید سیم‌خاردار عاجز بود امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی سازنده موشک هایپرسونیک است و به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: دولت سیزدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی بود و کشور با رکود اقتصادی روبرو شده بود و کرونا مردم را خانه‌نشین کرده بود و واکسن کرونا وابسته به FATF شده بود و رتبه‌بندی معلمان که سال‌های سال رهاشده بود و خیلی از کارها روی زمین‌مانده بود.
وی با اشاره به اغتشاشاتی که باعث کند پیش رفتن خدمات دولت شد، افزود: دشمن با طراحی توطئه‌های جدید قصد تخریب دولت را داشت و اغتشاشاتی علیه دولت راه انداختند که دولت نتواند کارش را انجام دهد اما امروز به برکت دولت سیزدهم کارهای خوبی شکل‌گرفته شده است، واکسن کرونا در کشور خودمان تولید شد، طرح رتبه‌بندی معلمان هرچند ناقص اما انجام‌شده است، ایران به عضویت پیمان شانگهای درآمد که خبر خوبی بود و بعد از خیانت‌های غربی‌ها روابط ما با شرق بیشتر شد.
کیانی تصریح کرد: این خدمات باید به گوش مردم برسد، برخی از این پروژه‌ها که سال‌ها روی زمین‌مانده بود به برکت دولت سیزدهم به ثمر نشسته‌اند و باید با عنوان کردن آن‌ها در بین مردم ایجاد امید و انگیزه شود.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه‌داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم و آن را تبیین کنیم تا به بهترین نحو ممکن و با حضور حداکثری برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مبنی بر اینکه دانش آموزان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: دانش آموزان امید کشور هستند و مدیران جهادی ثمرهٔ تربیت اسلامی هستند و این وظیفهٔ معلمان است که در آن‌ها ایجاد امید و انگیزه کنند و مدیران جهادی تحویل جامعه دهند.
کیانی در خاتمه گفت: انتخابات یکی از آزمون‌های مهم ما در اسفندماه پیش رو است و مهم‌ترین وظیفهٔ همه ما باید ایجاد امید و انگیزه و تشویق و ترغیب نسل جوان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی باشد.

دیدگاه شما