تازه های سایت

کد مطلب: 54875
28. آذر 1402 - 8:56
همه جایگاه‌های عرضه سوخت در نهاوند وارد مدار شدند و مشغول خدمت به شهروندان هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، خوشبختانه با تلاش کارکنان شرکت نفت نهاوند همه ۹ جایگاه سوخت‌رسانی نهاوند در مدار قرار گرفتند.
هم‌اکنون روند عرضه سوخت بدون هیچ مشکلی در شهرستان در جریان است و همه جایگاه‌ها در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.
 فعلاً در این جایگاه‌ها سوخت باقیمت آزاد بنزین ۳ هزارتومانی عرضه می‌شود و به‌زودی و در اسرع وقت عرضه بنزین با نرخ کارت سوخت نیز در این جایگاه‌ها طبق روال قبل انجام خواهد شد.
طبق گفته مسئولان همشهریان توجه داشته باشند هیچ تغییری در قیمت و مقدار سوخت سهمیه‌ای آن‌ها رخ نداده است و پس از رفع کامل مشکل، شهروندان می‌توانند از سهمیه کارت سوخت خود استفاده کنند.
این جایگاه‌ها تا زمان حل اختلال و مشکل فنی ایجادشده به شکل آفلاین و با نرخ قیمت آزاد خدمات‌دهی می‌کنند.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ۴ هزار جایگاه، بالای ۶۵ درصد به چرخه بازگشتند و تا ساعات آینده تمامی جایگاه‌ها با نرخ آزاد به مدار بازخواهد گشت.
وی گفت: احتمالاً تا فردا مشکل استفاده از کارت سوخت نیز حل خواهد شد و در حال حاضر ۲۷۵۰ جایگاه در حال خدمت‌رسانی هستند.
امین روستایی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان نیز در این خصوص گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از بروز مشکل کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در جایگاه‌های سوخت با نواحی هشت‌گانه تشکیل شد.
وی اظهار داشت: سهمیه یارانه‌ای در کارت‌های سوخت محفوظ بوده و تا زمان رفع مشکل و اتصال مجدد سامانه سوخت به‌صورت آنلاین، سوخت با نرخ دوم عرضه خواهد شد.
 روستایی ادامه داد: کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل بوده و در اسرع وقت تمام جایگاه‌ها به وضعیت عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.
همشهریان در صورت عدم نیاز ضروری به سوخت تا اطلاع ثانوی و رفع کامل اختلال به جایگاه‌های عرضه فرآورده مراجعه نکنند.

دیدگاه شما