تازه های سایت

کد مطلب: 54778
17. آذر 1402 - 14:04
امام جمعه نهاوند گفت: امروز نظم نوین در منطقه در دست جبهه مقاومت است و دشمنان فکر این را هم نمی‌کردند که محور مقاومت تا این حد قوی شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ تا زمانی که آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هستند مسلمانان روی آرامش را نمی‌بینند چون هرچه جنایات بوده آن‌ها انجام دادند.

وی اظهار داشت: اسرائیل همانند غده سرطانی است و از قلب کشورهای اسلامی باید ریشه کن شود چون مظهر ظلم و ستم‌کاری است.

امام جمعه نهاوند افزود: خواب آمریکا برای تحقق نظم نوین جهانی مدنظر آن‌ها تعبیر نشد و نخواهد شد چون آنها درصدد بودند که مسئله فلسطین را تمام شده اعلام کنند و عوامل آمریکا و صهیونیست‌ها را بر منطقه مسلط کنند که در این کار ناکام شدند.

وی بیان کرد: آنها داعش را به وجود آوردند و تروریست‌ها را تجهیز کردند تا به اهدافشان برسند ولی با ایثار رزمندگان مقاومت، داعش نابود شد و جبهه مقاومت با اقتدار تشکیل شد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز نظم نوین در منطقه در دست جبهه مقاومت است و دشمنان فکر این را هم نمی‌کردند که محور مقاومت تا این حد قوی شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: دشمنان رو به زوال و ضعف هستند و در مقابل جبهه مقاومت را می‌بینیم که آماده‌تر و قوی‌تر از هر زمان دیگری است و بازهم قوی می‌شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: مجامع مدعی حقوق بشر امروز خاصیت خود را از دست داده‌اند و در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها سکوت کردند و هیچ واکنشی ندارند و عملا در اختیار حفظ منافع استکبار هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: همه در برابر فرهنگ عمومی جامعه مسئول هستند و باید به این موضوع اهمیت داده شود و نباید در قبال مشکلات فرهنگی بی‌تفاوت باشیم.

دیدگاه شما