تازه های سایت

کد مطلب: 54300
26. مهر 1402 - 7:34
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري سارق باغات گردو توسط ماموران پليس آگاهي و کشف 4 فقره سرقت در اين راستا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از باغات شهرستان نهاوند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بکارگيري امکانات قانوني و سازماني در نهايت موفق به شناسايي يک سارق شدندکه با هماهنگي مقام قضائي و در يک عمليات پليسي موفق شدند وي را در مخفيگاهش دستگير کنند و درنتیجه به پليس آگاهي انتقال دادند.

درویشی همچنين تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي فني صورت گرفته به 4فقره سرقت از باغات گردوي نهاوند اعتراف کرد که در نهايت پرونده ای در اين خصوص تشکيل و به همراه متهم به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر گفت: با توجه به اينکه کشاورزان و باغداران عزيز درفصل برداشت، حاصل زحمات يک ساله ي خود را با جمع آوري محصول وعرضه آن به بازار دريافت  مي کنند لذا توصيه مي شود: اصول وتمهيدات لازم را درراستاي پيشگيري از سرقت محصولات خود انجام داده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق شماره تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاه شما