تازه های سایت

کد مطلب: 54211
16. مهر 1402 - 8:42
جانشین انتظامی استان همدان گفت: مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان نهاوند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار رضا زارعی با اشاره به کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک اظهار کرد: با تلاش‌های چند ماهه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی یک باند خانوادگی قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان نهاوند را دارند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی شهرستان نهاوند خودرو آنها را در شهر نهاوند شناسایی، متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، و موفق به کشف مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در داخل خودرو شدند، که ۴ متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان همدان در ادامه از همکاری خوب مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد و از همشهریان خواست: اخبار و اطلاعات مربوط به فروشندگان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ و تلفن‌های ۲۱۸۲۲۱۳۶ به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان اطلاع رسانی کنند.

دیدگاه شما