تازه های سایت

کد مطلب: 54200
14. مهر 1402 - 13:59
امام جمعه نهاوند گفت: دروغ، شبهه افکنی و شایعه از ابزارهای دشمن در جنگ نرم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: امید به آینده درخشان کشور و بی اعتمادی به آمریکا و غرب نتیجه ۴۰ ساله گذشته است.

وی اظهار داشت: در طول این سال‌ها روی پای خودمان ایستاده‌ایم و به قدرت رسیدیم و به دشمنان اعتماد نکردیم و امنیت امروز کشور ما را با کشورهایی که به آمریکا اعتماد کردند مقایسه کنید می‌بینید در چه وضعیتی هستند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: بهترین جهاد و مبارزه با استکبار خدمت به مردم است و هر مسئولی در هر جایگاهی باید برای خدمت به ملت کمر همت ببندد.

وی بیان داشت: اهانت به قرآن برنامه ریزی شده است و به دلیل ترسی است که از پیشرفت اسلام و معارف قرآن دارند و مسلم بدانند که دارند اشتباه می کنند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به جنگ نرم دشمن بر علیه کشور گفت: در این جنگ ابزار دشمن دروغ، شایعه، شبهه افکنی و استفاده از رسانه‌ها است و در این شرایط وظیفه همه ما این است که روشنگری کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در روزهای آینده آغاز می شود و مراسم بزرگ و برنامه های مختلفی اجرا می شود که در راستای گرامیداشت مقام شهدای عزیز است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: مشارکت مردم کمک کننده نیروهای انتظامی است و اعتماد مردم و گزارش‌های مردمی سرمایه‌های عوامل انتظامی برای برقراری امنیت و نظم است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: نیروهای مسلح پناهگاه مردم، زینت حاکمیت، عزت دین مردم و راه تحقق امنیت در جامعه هستند که برای همه این نیروهای خدوم ارزوی موفقیت داریم.

دیدگاه شما