تازه های سایت

کد مطلب: 54135
7. مهر 1402 - 14:17

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،   حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: نماز جمعه باید منادی وحدت باشد و رکن اصلی آن خود مردم هستند و این فرموده امام راحل است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر و در سراشیبی نابودی قرار دارد و امنیت خودشان را هم نمی توانند تامین کنند.

  امام جمعه نهاوند افزود: اولویت اول جهان اسلام باید وحدت در مقابل دشمن واحد باشد و در مقابل کسانی که به اسلام اهانت می‌کنند و سعی در تفرقه دارند باید امت واحده باشیم.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: غربی‌ها جنگ تمام عیاری را علیه نهاد خانواده شروع کرده اند و می‌خواهند زن و مرد خانواده را فاسد کنند تا فرزندان هم بی‌بند و بار تربیت شوند و این نسخه‌ای است که کشورهای غربی برای ملت‌های مسلمان پیچیده‌اند.

وی ادامه داد: توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در روزهای اخیر چندین تروریست و انواع بمب‌ها را از تروریست‌ها کشف کردند که قصد خرابکاری داشتند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان صهیونیستی و آمریکایی سعی داشتند در سالگرد اغتشاشات سال گذشته ناامنی در کشور ایجاد کنند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی در این راه ناکام شدند.

  وی بیان داشت: به نسل جوان باید گفته شود و به فرزندان بگویید که فریب حرف دشمنان را نخورند و در دام آنها گرفتار نشوند چون دشمنان خیرخواه ما نیستند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان برای ایجاد مشکل در کشور هزینه کرده‌اند و برنامه‌ریزی می‌کنند بنابراین باید مراقب باشیم.

دیدگاه شما