تازه های سایت

کد مطلب: 53987
19. شهريور 1402 - 7:51
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۵۷ درصدی عملیات اجرایی توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرهاد بختیاری‌فر با بیان اینکه عملیات اجرایی توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب نهاوند از خردادماه کلید خورد اظهار کرد: این پروژه در قالب سه قرارداد توسعه شبکه به طول ۵.۶ کیلومتر از محل اعتبارات عمرانی با صرف ۸۱ میلیارد ریال تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تهیه طرح و برآورد توسعه شبکه جمع‌آوری به طول ۱۳ کیلومتر انجام شده است افزود: اعتبار پیش‌بینی شده بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی است که در آینده نزدیک عملیات اجرایی پس از عقد قرارداد شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: سه قرارداد نصب انشعاب از محل اعتبارات تبصره ۲ و ۳ و جاری شرکت به مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال و نصب ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در حال اجراست.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر با ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و تاکنون ۱۰۴ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر نهاوند اجرا شده است.

بختیاری‌فر عنوان کرد: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در بلوار شهید قدوسی،کوی امام حسن (ع)، کوی وفا (باغچه اسفندیاری) و بلوار اصلی مهدیه تا بلوار شاهد در برنامه سال جاری است که به زودی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت پذیرفته انتظار می‌رود تا پایان سال و با تخصیص اعتبارات ضمن انجام تعهدات،  مشترکان از خدمات اتصال به شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما