تازه های سایت

کد مطلب: 53974
17. شهريور 1402 - 14:01
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: آمریکایی‌ها که به قول خودشان پرچم‌دار حقوق بشر هستند همه جنگ‌ها و ناامنی‌های دنیا را پشتیبانی می کنند و خودشان عامل کشتار مردم هستند.

وی اظهار داشت: آنها به حقوق بشر اعتقادی ندارند و باید آنها را بشناسیم و فریب شعارهای آنها را نخوریم. 

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری افزود: بازسازی انقلابی در مدیریت کشور حلال همه مشکلات است و این دولت به این پیام رهبر انقلاب عمل کرده است و ایشان از عملکرد دوساله دولت تشکر کردند. 

وی ادامه داد: توصیه رهبر انقلاب این است که؛ در مواجهه با دولت‌ها دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه داشته باشیم و ما هم باید این سیاست را در پیش بگیریم. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت است و در این راه هر روز دارد شهید تقدیم می‌کند و باید بدانیم امنیت زمینه ساز همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها است.

  وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: در فرانسه که مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی است، حجاب را در مدارس برای دختران ممنوع می کند و برای کشورهای دیگر نسخه بی بند و باری و ولنگاری می پیچند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به حماسه اربعین اشاره کرد و گفت: شرکت میلیون‌ها نفر در این همایش عظیم بسیار اقدام تاثیر گذار و مهمی است که رسانه‌های دشمنان اخبار و تصاویر این اجتماع میلیونی را بایکوت خبری شدید کردند. 

وی ادامه داد: دشمن می‌داند این همایش عظیم چه معنی و مفهومی دارد و سانسور خبری این حادثه نشان دهنده دشمنی با انقلاب و اسلام و ارزش‌ها است. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: امروز سالروز جمعه سیاه ۱۷ شهریور است که عوامل شاه مردم را به خاک و خون کشیدند و این روز و یاد شهدای آن را گرامی می‌داریم. 

وی در بخش پایانی خطبه ها با اشاره به موضوع جلوگیری از شروع کار سد گرین توسط عده‌ای از اهالی این منطقه به خاطر فعالیت معدن سنگ گفت: جلوگیری از این کار خدمت به مردم نیست چون این سد اگر راه بیفتد خدمت به کل شهرستان و مخصوصا روستاهای آن منطقه است.  

امام جمعه نهاوند ادامه داد: عده ای نمی‌دانند یا تحریک می‌شوند چون معدن سنگ هم مربوط به منابع طبیعی است و با نهایت احترامی که برای مردم این منطقه قائل هستم از دستگاه قضایی و انتظامی درخواست دارم با عوامل این چنینی برخورد شود. 

وی بیان داشت: جلوگیری از این طرح خدمت به مردم نیست و جلوگیری از پیشرفت‌ شهرستان است چون این طرح برای کل منطقه مفید است و ممانعت از اجرای این طرح خدمت به دشمنانی است که می‌خواهند از پیشرفت های کشور جلوگیری کنند.

دیدگاه شما