تازه های سایت

کد مطلب: 53877
5. شهريور 1402 - 8:24
خادمان مردمی در موکب‌های شهرستان نهاوند که در مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهرستان نهاوند یکی از مسیرهای اصلی تردد زوار عتبات عالیات است به‌منظور خدمت‌رسانی به زوار پیاده‌روی اربعین 4 موکب در 4 منطقه ورودی و خروجی نهاوند ایجادشده است.

خادمان مردمی این موکب‌ها در شهرستان نهاوند وظیفه میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در این شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی زائرانی که قصد عزیمت به کربلای معلا رادارند با عبور از شهرستان نهاوند به کرمانشاه و ایلام عزیمت رده و در طول شبانه‌روز کاروان‌های زیادی در این شهرستان توقف دارند.

جوانان مؤمن و باایمان نهاوند در این روزها عاشقانه مشغول خدمت هستند و از کمک‌رسانی به زائران حرم عشق احساس خوش بختی می‌کنند.

در این شهر چهار موکب اربعین فعال است که موکب سیدالشهدا در کنار پارک کوثر، موکب بنی الزهرا (س) در کیلومتر ۶ جاده نهاوند به کرمانشاه در سه‌راهی دهفول، موکب قمر بنی‌هاشم (ع) در کیلومتر 30 جاده نهاوند به کرمانشاه در ابتدای شهر فیروزان و موکب حضرت زهرا (س) در کیلومتر ۳۵ جاده نهاوند کرمانشاه در روستای بره فراخ مستقر هستند.

پشتیبانی از موکب‌ها توسط مردم و خیرین انجام می‌شود و تا یک روز بعد از اربعین وظیفه خدمت‌رسانی به زائران در این موکب‌ها انجام می‌شود.

در ادامه تصاویری از فعالیت شبانه‌روزی این موکب‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

دیدگاه شما