تازه های سایت

کد مطلب: 53852
2. شهريور 1402 - 9:03
به مناسبت هفته دولت جمعی از مسئولان نهاوند با حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار نهاوند ، معاونین فرماندار ،بخشداران اعضای شورای اداری شهرستان و مدیران و روسای دستگاههای اداری و نیروهای نظامی و انتظامی نهاوند با حضور در گلزار شهدای آستان شاهزاده محمد و علی (ع) به مقام شامخ این شهدا ادای احترام و با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه نهاوند صبح پنجشنبه در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسئولان شهرستان نهاوند در آستان شاهزاده محمدوعلی(ع) نهاوند، اظهار کرد: همان‌طور که در آیات قرآن و در روایات آمده، اصل اساسی در نظام اسلامی عدالت بوده و مسئولیت در نظام اسلامی امانت است.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: عمر دولت شهید رجایی و شهید باهنر با اینکه کوتاه بود اما این دولت خالصانه به مردم خدمت کردند و به همین علت شهادت این دو شهید بزرگوار به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط فعلی مسئولان ما چند وظیفه مهم بر عهده دارند و اکنون که دوسال از فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی گذشته است دولتمردان باید به مردم گزارش کار دهند چراکه مردم ما به این دولت انقلابی امید بسته‌اند و وظیفه بعدی مسئولان این است که جنگ نرم دشمن را باور داشته و جدی بگیرند و در این سنگر مبارزه کنند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: عملکردها نشان داده که از نظر کیفیت، نوع کارهای دولت سیزدهم زیربنایی و آینده‌ساز است.

فرماندار نهاوند: اطلاع رسانی خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان برای مردم در قالب جهاد تبیین

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است تا به خوبی و جامع و فراگیر برای مردم اطلاع رسانی شود و به نوعی همان دغدغه مقام معظم رهبری که بتوانیم این امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

ضرغام احمدوند با قدردانی از زحمات و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان، تاکید کرد: مدیران محترم دستگاه های اجرایی نسبت به آماده سازی و کنترل وضعیت نهایی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، اقدامات لازم را انجام دهند و پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح باید به صورت کامل به اطلاع عموم برسد .

فرماندار نهاوند با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

دیدگاه شما