تازه های سایت

کد مطلب: 53522
24. تير 1402 - 8:03
امام‌جمعه نهاوند گفت: با توجه به نقش اصلی و بی‌بدیل بانوان در خانواده و جامعه، دشمنان در پی ضربه زدن به اجتماع با گسترش فساد و بی‌بندوباری هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: دشمنان حجاب و عفاف درصدد اجرای نقشه‌های شوم خود برای بی‌عفتی و بی‌بندوباری در جامعه هستند و در این راه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام دادند.
وی اظهار داشت: برای اجرا کردن این نقشه‌ها دشمنان، بانوان گران‌قدر کشور را هدف گرفته‌اند و درصدد گسترش بی‌حیایی و فساد در کشور هستند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان می‌دانند زن در فرهنگ و دین ما از چه جایگاه والایی برخوردار است به همین دلیل با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای درصدد بی‌حیا کردن بانوان جامعه هستند.
وی بیان داشت: دشمنان می‌خواهند زن جامعه ما را فاسد و بی‌بندوبار کنند تا درنهایت اجتماع را به انحراف بکشانند و نقشه‌های خودشان را پیاده کنند.
حجت‌الاسلام مغیثی گفت: دشمن با توجه به اثرگذار بودن زن در جامعه به همین دلیل درصدد ضربه زدن به بانوان کشور است.
وی بیان کرد: دشمنان، امروز با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های مختلف و شبکه‌های ماهواره‌ای مدام در حال ترویج فرهنگ زندگی غربی و بی‌حیایی هستند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.
امام‌جمعه نهاوند افزود: باید با احیای فرهنگ اسلامی و دینی بتوانیم با نقشه‌های دشمنان به‌خوبی مقابله کنیم و اقدامات مثبتی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام دهیم.
وی بیان داشت: بانوان باعفت ایران اسلامی همواره در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف باحجاب و باحیا موفق بوده‌اند و به یاری خدا نقشه‌های دشمنان هم در این بخش نقش بر آب می‌شود.
حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: نهادهای مسئول در امر عفاف و حجاب باید تلاش کنند و برای مقابله با نقشه‌های دشمنان طرح و برنامه داشته باشند تا این توطئه دشمنان هم شکست بخورد.

دیدگاه شما