تازه های سایت

کد مطلب: 53447
16. تير 1402 - 10:47
رئيس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در روز عید غدیر خم جشن یک کیلومتری عید ولایت در نهاوند با حضور خانواده‌ها برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین محسن یوسفی گفت: برنامه‌های خوبی برای این عید عزیز و بزرگ تدارک دیده شده است و خود مردم بانی این جشن‌ها هستند. 

وی اظهار داشت: در دهه ولایت با محوریت مردم جشن‌های زیادی در محلات مختلف در حال برگزاری است و در روز عید غدیر نیز جشن اصلی و یک کیلومتری در شهر نهاوند برگزار می‌شود.

  یوسفی افزود: همچنین کاروان غدیر در شهر فیروزان و شهر گیان نیز حرکت خواهد کرد و ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

  رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: محورهای برنامه‌های عید غدیر برگزاری برنامه های فرهنگی، برپایی موکب، ماشین نویسی، مولودی خوانی و محکوم کردن اهانت به قرآن از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

یوسفی بیان داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های روز عیدغدیر جشن خیابانی است که در سراسر کشور برگزار می شود و این برنامه سال گذشته برای اولین بار در تهران برگزار شد و امسال به تناسب در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود. 

وی ادامه داد: این جشن خیابانی و یک کیلومتری با حضور خانواده‌های نهاوندی روز جمعه از ساعت ۱۷ از میدان شریعتی تا میدان ابوذر برگزار می‌شود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در این جشن غرفه‌های مختلف و متنوعی متناسب با عید غدیر در خدمت همشهریان خواهد بود و بخش‌های خدمات رسانی این جشن بزرگ به عهده شهرداری نهاوند می‌باشد که انشاالله همچون گذشته پای کار باشند.

  وی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه، مراسمات حوبی برگزار شود و فضاسازی سطح شهر با نصب پرچم و نور افشانی متناسب سازی شود.

دیدگاه شما