تازه های سایت

کد مطلب: 53257
27. خرداد 1402 - 7:38
مدیرکل غله استان همدان گفت: ذخیره‌سازی مواد اولیه روغن خوراکی برای کارخانه‌های روغن‌کشی کشور در انبارهای شهرستان نهاوند در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسین خوانساری در بازدید از انبارهای ذخیره‌سازی مواد اولیه روغن خوراکی در نهاوند گفت: این انبارها ظرفیت بسیار خوبی برای ذخیره کالای اساسی روغن هستند و بیش از ۱۸ هزار تن ظرفیت دارند.

وی اظهار داشت: برنامه حمل باری که برای ما تدارک دیده‌اند تا آخر هفته بیش از ۴۵۰ کامیون حمل روغن، کار ذخیره‌سازی روغن را انجام می‌دهند.

خوانساری افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی در استان نداریم و اقلام مختلف به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار تن برنج هندی، ۴ هزار تن شکر و ۶۰۰ تن برنج هومالی در استان ذخیره داریم.

مدیرکل غله استان همدان اظهار داشت: در روزهای گذشته بیش از ۳ هزار تن مواد اولیه روغن خوراکی در انبارهای شهرستان نهاوند ذخیره‌شده است.

وی عنوان کرد: ابن مواد اولیه توسط کامیون‌ها از مبدأ بندرعباس بارگیری و بعد از آزمایش و نمونه‌برداری در انبارهای نهاوند تخلیه می‌شود.

خوانساری در پایان گفت: انبار نهاوند تنها محل ذخیره‌سازی مواد اولیه روغن دولتی در کشور است که مواد آن برای کارخانه‌های روغن‌کشی سراسر کشور استفاده می‌شود.

دیدگاه شما