تازه های سایت

کد مطلب: 52856
10. ارديبهشت 1402 - 7:51

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرماندهی و حجت الاسلام دارابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه  شهرستان نهاوند  طی پیامی مشترک فرا رسیدن هفته بسیج کارگری در سپاه را تبریک گفتند

متن پیام به شرح ذیل است:

کارگر ایرانی برای سربلندی این کشور تلاش می‌کند؛ او را باید تأیید و تقویت کرد.» مقام معظم رهبری مدّ ظلّه العالی

جامعه‌ی بزرگ کارگری و کارفرمایی همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها  به ویژه اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا نموده و درخشنده‌ترین دوران آن، ایثارگری کارگران و تقدیم  ۱۴۰۰۰  شهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده است.

نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ سالروز بازگشت پیکر مطهر سردار شهید "عبدالحسین برونسی" اسوه کار و پیکار به عنوان روز "بسیج کارگران و کارخانجات" نامگذاری شده است.

بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به منزله  نیروی محرکه چرخه‌ی اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می‌زند.

این روز‌ها بهانه‌ای است تا تلاش جامعه کار و کارگر را پاس بدارند و  خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت‌ها و آشکار نمودن استعداد‌ها و نبوغ خود همواره بعنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند را قدردانی کنند.

 بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان نهاوند که همواره دغدغه و پیگیری مطالبات کارگران را دغدغه خود می داند و در پی کمک به رفع مشکلات کارگری به‌خصوص مسائل معیشتی این قشر بوده که البته نیازمند همکاری و تعامل همه‌ دستگاه‌های مرتبط با این قشر زحمتکش است تا بتواند معضلات پیشروی کارگران را از بین ببرد.

اینجانبان ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات با تمام توان با اتکاء به قدرت بی نهایت الهی در حمایت از کارگر و کارفرمای ایرانی خواهد کوشید و در راستای رسالت ذاتی خود که همان اعتلای ایران اسلامی است از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

حجت‌الاسلام والمسلمین دارابی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما