تازه های سایت

کد مطلب: 52782
1. ارديبهشت 1402 - 13:28
فرماندار نهاوند گفت: بارش های اخیر و وقوع سیلاب در مجموع بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و سایت های پرورش ماهی نهاوند خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در ستاد مدیریت بحران نهاوند گفت: دستگاه های عضو مدیریت بحران باید عملیاتی تر وارد شوند و مسئولانه رفتار کنند. 

وی خسارت ها در جریان بارش های اخیر را بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان شامل ۹۰ میلیارد تومان به سایت های پرورش ماهی، ۱۳۵ میلیارد تومان به باغات و ۱۰ میلیارد تومان هم به بخش زراعت اعلام کرد. 

احمدوند در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه کمیسیون ماده ۹۹ ساخت و ساز غیر مجاز در باغات و حریم رودخانه ها را به جدی پیگیری می کند. 

فرماندار نهاوند تاکید کرد: هدف این است که در زمان بحران و بارش ها به مردم و کشاورزان خسارت وارد نشود یا به حداقل ها کاهش یابد. 

وی ادامه داد: بعد از بارش ها نباید کام کشاورز و باغدار به جای شکرگذاری بارش ها تلخ شود، لذا انتظار این است که دستگاه ها عملیاتی تر اقدام کنند. 

احمدوند کمیته بحران را موظف به تشکیل کمیته ای متشکل از دستگاه ها و بخشداران برای شناسایی بررسی مشکلات و اعلام گزارش به جلسه آینده کرد. 

فرماندار نهاوند گفت: راهداری در تخصیص اعتبارات چهارمین دستگاه شهرستان بوده بنابراین توقع نمی رفت در تعطیلات نوروزی و با حجم قابل توجه مسافرین نوروزی محورهای ما بدون خط کشی باشد. 

وی همچنین از  دستگاهها خواست تا برای خرید و تهیه تجهیزات ماشین آلات از استان پیگیری و دستگاه ها خسارت های وارد آمده در سیلاب اخیر را برآورد و به استان اعلام کنند.

دیدگاه شما