تازه های سایت

کد مطلب: 52732
25. فروردين 1402 - 16:27
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم همواره در دفاع از مظلوم در برابر رژیمی ظالم مانند صهیونیست ها حضوری فعال دارند. 

وی اظهار داشت: این حضور برای دشمنان حاوی این پیامی است که قدس مسئله اول جهان اسلام است و نقشه های دشمنان برای فراموشی این موضوع مهم همواره خنثی می شود.

  امام جمعه نهاوند ادامه داد: صهیونیست ها که در سال های گذشته برای مردم منطقه خط و نشان می کشیدند امروز به برکت قدرت مقاومت در داخل مرزهای خود گرفتار شده اند. 

وی افزود: این رژیم جعلی رو به افول است و امروز مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و از همه جهت صهیونیست ها را محاصره کرده است. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: مردم روزه دار ایران اسلامی امروز بار دیگر نشان دادند که آرمان قدس را زنده تر و با نشاط تر از همیشه تا تحقق کامل آزادی فلسطین ادامه می دهند. 

وی بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با انواع مشکلات روبرو است و از درون در حال فروپاشی است و حتی امنیت خودش را هم نمی تواند تامین کند. 

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: با وجود همه تحریم ها و مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند ولی امروز ایران اسلامی قدرتمند است و پیشرفت کرده است. 

وی عنوان کرد: یک روز در کشور در عرصه های مختلف چیزی نداشتیم ولی به برکت انقلاب اسلامی و با اتکا به جوانان مومن خودمان امروز می بينيم در خیلی از زمینه ها پیشرفت های زیادی کردیم. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: انقلاب اسلامی به حدی از بازدارندگی رسیده است که آمریکا جرأت هیچ گونه اقدامی بر علیه کشور ما را ندارد چون می دانند ایران امروز با ایران سال های گذشته بسیار متفاوت است و توانایی ضربه زدن به دشمنان را در هر سطحی دارد.

دیدگاه شما