تازه های سایت

کد مطلب: 52648
15. فروردين 1402 - 3:17
شورای اداری در شهرداری نهاوند به حضور شهردار نهاوند، معاونین، مسئولین و کارشناسان واحد ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شورای اداری در شهرداری نهاوند با هدف تشریح برنامه های شهرداری در سال جدید تشکیل شد.

شهردار نهاوند در این جلسه گفت: توسعه بام نهاوند، افتتاح پارک صخره ای، افتتاح فاز اول شهر بزرگ ماشین، نهضت پیاده روسازی و نهضت آسفالت،  تملک پارک فرامنطقه ای و توسعه نهاوند با مشارکت شهروندان از جمله مهمترین برنامه ها در سال جدید است.

مجید یوسفی نوید افزود: افتتاح پارک صخره ای و اتمام عملیات عمرانی در کوتاه ترین زمان به منظور استفاده شهروندان در فصل تابستان،  شروع به کار احداث پردیس سینمایی، توسعه و گسترش بام نهاوند،  تملک پارک فرامنطقه‌ای، افتتاح فاز اول شهر ماشین و...  در سال جدید انجام خواهد گرفت و در پایان سال شاهد تغییرات اساسی در شهر از نظر زیباسازی سیمای شهری و پروژه های عمرانی خواهیم بود.

وی گفت: سال جدید تغییرات اساسی در انجام پروژه های بزرگتر در نهاوند است و پروژه های گذشته افتتاح خواهد شد، پارک های محله ای و جدول‌گذاری و آسفالت و پیاده روسازی در این سال با قدرت و جدیت پیگیری شده و تمامی درخواست های مطرح شده براساس اولویت انجام خواهد شد، مواد اولیه آسفالت و مصالح عمرانی(کف‌پوش، جدول و...) طی ماه های گذشته تامین شده و مشکلی از لحاظ تامین منابع نخواهیم داشت و بدون وقفه و تعطیلی تمام پروژه های عمرانی ادامه خواهد داشت.

 بررسی و برنامه ریزی کارهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و... بررسی پیشنهادات و مشکلات، جهت بهبود ارائه خدمات و تسهیل در انجام کارهای اداری از جمله موارد مطرح شده در جلسه شورای اداری بود.

دیدگاه شما