تازه های سایت

کد مطلب: 51825
9. دى 1401 - 14:56
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در 9 دی مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی طومار فتنه گران را پیچیدند و فتنه و فتنه گران را ناامید کردند. 

وی افزود: آنچه که بایستی مد نظر قرار بگیرد زمان شناسی و دشمن شناسی آحاد مردم است که در شرایط فتنه دشمن را به خوبی شناختند. 

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: امروزه دشمنان بیش از هر زمانی دیگری بر روی نسل نوجوان و جوان جامعه سرمایه گذاری کرده است و درصدد گمراه کردن و ایجاد شبهه بر روی افکار این عزیزان است. 

وی ادامه داد: فتنه همیشه با بصیرت داشتن مردم خنثی می شود و در ۹ دی نیز مردم به پشتیبانی از ولایت به پا خواستند و روزی تاریخی را رقم زدند. 

حجت الاسلام مغیثی به تلاش دشمن و سرمایه گذاری دشمن در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در این فضا هر خبری بدون سند و مدرک و به صورت جعلی منتشر می شود. 

وی عنوان کرد: بصیرت یعنی دشمن شناسی و مقابله به موقع در مقابل دشمن با استفاده از ابزار مناسب است.  امام جمعه نهاوند گفت: دشمن درصدد تضعیف نظام اسلامی است چون می دانند امروز ایران قوی شده و می بینند که این نظام پیشرفت کرده است.

  وی بیان داشت: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل و اسلام است که خطر داعش را با همکاری محور مقاومت از بین برد و به محبوب دل مردم تبدیل شد. 

وی افزود: در این گونه فضا بایستی آگاهانه تصمیم گیری کرد و مراقب نسل جوان بود که خدای ناکرده در دام دشمنان گرفتار نشوند.

  امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: دشمنان هر کاری بتوانند برای جلوگیری از پیشرفت کشور انجام می دهند و از هر راه و روشی استفاده می کنند. 

وی بیان کرد: در حوادث اخیر همه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب با هم همکاری کردند ولی با هوشیاری مردم در این راه هم نتوانستند به نتیجه برسند.

  حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: دشمنان به خوبی از قدرت کشور ما خبر دارند و می دانند که در عرصه های مختلف کشور پیشرفت کرده است و به همین دلیل هرکاری برای متوقف کردن سرعت پیشرفت کشور انجام می دهند

دیدگاه شما