تازه های سایت

کد مطلب: 42789
26. مرداد 1399 - 10:14
بازگشت آزادگان سرافراز نهاوندی به آغوش میهن اسلامی ازجمله روزهای خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی شهرستان نهاوند در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرستان نهاوند در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حوادث تلخ و شیرین و روزهای به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی بوده است که مرور این روزهای خاطره‌انگیز خالی از لطف نیست.

26 مرداد سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یکی از روزهایی است که در ذهن مردم نهاوند باقی‌مانده است و استقبال فراموش‌نشدنی هزاران نفر از مردم از فرزندان غیور این سرزمین همواره در یاد مردم نقش بسته است.

در این روز خانواده‌هایی که سال‌ها چشم‌انتظار فرزندانشان بودند سرانجام به آرزویشان رسیدند و فرزندان سرافراز ایران اسلامی به آغوش وطن بازگشتند.

خیابان‌های شهر و روستاهای نهاوند در آن روزها غرق شادی و سرور بود و شاهد لحظه‌های ناب دیدار و وصال آزادگان با عزیزانشان بود.

شهرستان قهرمان نهاوند در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 850 شهید سرافراز را تقدیم کرده است و در طول دوران دفاع مقدس بیش از 100 نفر از آزادگان سرافراز نهاوندی به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

در ادامه تصاویر خاطره‌انگیزی از ورود آزادگان نهاوندی در میان استقبال مردم به شهر نهاوند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما