تازه های سایت

کد مطلب: 33689
2. آذر 1396 - 15:28
با حضور مسئولان قضایی استان همدان دادستان جدید نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی دادستان جدید نهاوند معرفی شد و از زحمات دادستان سابق قدردانی شد.

در این مراسم سید هادی مصطفوی به‌عنوان دادستان جدید نهاوند معرفی و از سعید احمدی فر دادستان سابق این شهرستان قدردانی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: فرصت خدمت به مردم و رفع مشکلات انها فرصتی است که در اختیار مسئولان قرارگرفته است بنابراین مسئولان برای حل مشکلات مردم و رضای خداوند باید در این راستا تلاش کنند.

وی اظهار داشت: همه مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید در خدمت مردم باشند و از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: رعایت قانون و مقررات و رسیدگی به کار مردم از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها و ازجمله دستگاه قضایی است که امیدواریم دادستان جدید مانند دادستان سابق با تعامل با سایر مجموعه‌های شهرستان در این راه قدم بردارد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام پیرمحمد احمدوند رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: مجموعه قضایی با خاطر ارتباط مستقیم با مردم و به‌عنوان مکانی برای حل مشکلات قضایی مردم دارای وظیفه خطیری است.

وی عنوان کرد: خط قرمز همه ما قانون است و رعایت قانون باید فصل الخطاب همه ما باشد.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان همدان افزود: ضرورت برخورد با متعرضان به عرصه‌های منابع طبیعی و مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز ازجمله این کارها است که دادستانی باید به این موارد ورود کند که در این راه همه مسئولان باید دستگاه قضایی را یاری کنند.

وی در پایان گفت: دادستان سابق نهاوند به‌عنوان دادستان جدید شهرشان ملایر معرفی خواهد شد و دادستان جدید نهاوند نیز سابقه تصدی سمت دادستانی شهرستان کبودرآهنگ را بر عهده داشته است.

سید هادی مصطفوی دادستان جدید نهاوند نیز در این مراسم گفت: باید با تلاش و تعامل با سایر دستگاه‌های مربوطه شهرستان نهاوند بتوانیم قانون را رعایت کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی افزود: رعایت مر قانون، فعال کردن شوراهای حل اختلاف، شناخت آسیب‌ها و انحراف‌ها و برخورد متناسب با موضوع جرم را ازجمله اولویت‌های برنامه کاری خود عنوان کرد.

 

1475564

1475563

1475561

1475562

1475565

انتهای پیام/

دیدگاه شما